Am I going crazy?

Jag kan inte somna. Vet inte om det beror på huvudvärken, mina tankar, min trötthet, myggbettet på tummen eller något annat.
Ska se ytterligare ett avsnitt av Heroes, eller kanske två :$
Det är så bra!
Sedan ska jag nog försöka somna om. Ska upp tidigt imorgon och städa, fixa akvariumet och städa lite på nedervåningen. Ska nog göra lite matematik också, och jao, cykla och sola?
Är helt inne på att bli brunare. Mjau.
Ahm1 kanske fixar dator imorgon, så jag ska sitta lite vid datorn också.
Men ja, ville bara uppdatera bloggen innan jag fortsätter se på Heroes.
Hoppas att ni sover gott. :3
nighty!

Kommentarer
Postat av: Nea

jag har varit elak :( Inte kollat din blogg ju. Jag glömmer :(

2010-07-29 @ 13:27:26
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/
Postat av: Sarah!

Fy på dig Nea! :c

2010-07-30 @ 02:09:45
URL: http://professordumbledore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0