Dear, can you even see me or did you forget completely?

DET REEEEGNAAAAAR!
Tummen upp för det!
Nu är mitt rum svalt och skönt. Yeaaa.
Okay, so I'm bored as hell och vet inte vad jag ska göra.
Vart är Latti?
Vaaaaaaaaaaaaaa.
Och vart är Nea? :[
Jag vaknade klockan två, fast sedan somnade jag om och sov ett tag. Nu har jag ätit mat och är inte hungrig alls. Ohyea.
Vad jag åt?
- Veggoburgare och sallad. ohja.
Haha, btw. Jag förstår inte alla som visar upp sin dagliga "outfit". Är det ens någon som bryr sig? :c
Anyways. Nu ska jag typ fortsätta ha tråkigt.
Hejdåe.

Kommentarer
Postat av: Lattttttttttttti

Jag gömmer mig i din ficka. :D

2010-07-11 @ 21:35:23
Postat av: Nea

Aw :( Jag var ju i Salem ;o

2010-07-16 @ 01:28:15
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0