Don't give your heart to just anyone, give it to the one.

Hej pumpor!

Sett klart ytterligare 3 avsnitt av Heroes. Det är så spännande att jag bara vill fortsätta se på det!
Haha, fast Sebbe klagade på att jag var så osocial och jag insåg att det blev för mycket datorsittande idag.
Ska nog gå ner och glo på tv eller gå ut och cykla innan jag ska gå och lägga mig, så att jag blir av med lite extra energi (och kanske vitlöksbrödet jag åt innan). Haha, nej jag skämtar. Bara energi, inte så trött än, och jag vill inte gå och lägga mig för sent.

Vet ni? Jag solade innan, i typ... 1 timme, det var ganska skönt. Varmt och ja, bara varmt. Men det var bra, jag fick frisk luft och förhoppningsvis en liten solbränna, är fortfarande väldigt blek. Jag vill inte bli jättebrun eller så, men det känns som om jag är för blek. Så, ao. Om det är fint väder kanske jag drar ut och solar lite till.
Jag har varit ute och cyklat lite också, eller lite och lite, jag cyklade ganska långt. Längre än vanligt. Mhm, braigt.

He-he, Latti. Alla? Ne, bara Latti.
Mamma vägrar ge mig pengar, så jag kommer nog inte kunna fylla på telefonen denna månaden. Huh :(
Jag kanske får pengar av pappa, lolol. Men Jack fick av honom, och Valentin och jag kommer troligtvis också få. Annars blir det orättvist!
Men jag är halvt desperat efter pengar, så jag lär ta emot pengarna. Trots att det går emot hela min.. tro? Nej inte tro. Men min vilja, mitt samvete, något. Det känns lite fel. Men sure, försök köpa min förlåtelse!
Haha, iaf.
Det där var jag som.. blev lite arg.

Maja (gammal vän) ville ha Tokio Hotel låtar, så jag fick ta mina gamla album och leka ninja och lägga in i datorn (säger vi). Och skicka till henne.
Otroligt att hon lyssnar på Tokio Hotel och otroligt att jag har lyssnat på Tokio Hotel. Även om de är helt okej så är det inte min musiksmak, iaf inte det senaste albumet. Några av deras tyska låtar tycker jag fortfarande om :3
Haah.

Jag skriver väldigt seriöst nu för tiden, idk.
Antingen så är något fel på mig, eller så har jag blivit seriös.
Hihi.

Oh! Just det!!
Pratade med Ahm1 aka min stalker idag, han satt på en stol vid ett majsfält och snodde grannens internet. Haha, awesome. Made my day :3

Jag har ingen låt att tipsa om. Eller jo.
Denna:
Kris Allen - Live Like We're Dying
Jag har visat den förut, men den är väldigt bra.

Well, good-bye my dear stalkers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0