Don't tell me I don't know what it's like to be alone.

Hallådär alla människor!!
Jag har inte uppdaterat min blogg på... flera dagar tror jag o.o och folk har tjatat på mig om att jag ska göra det så... Här kommer ett nytt inlägg för alla er nolifers!
Fast jag har ingen aning om vad det ska handla om.
De senaste dagarna har jag knappt gjort någonting. Bara väntat, jag vet att jag borde plugga matte & fysik. Men jag orkar inte. Jag har ingen som helst lust att göra någonting.
Får hoppas att min motivation kommer tillbaka snart, behöver den!
Jag behöver dig!
Jag tycker att jag borde få mina pengar av mamma snart, för jag vill prata med Latti!
Det är jobbigt att bara vänta på att hon ska skicka ett sms, eller att Ahm1 ska logga in på msn.
Jag saknar de båda och jag låter som en desperat sak.
Men jag känner mig så ensam, lol x)
Iaf, jag tror att jag har sett på alla sevärda filmer nu på min filmlista, så nu har jag alla filmer som jag inte har lust att se, kvar att se. Vad braigt.
Ohdear. Nu sitter jag och klagar igen, hahah. :(
Iaf, hoppas att alla har det bra.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
I totally regret that :c

Kommentarer
Postat av: Nea

Aaaw ;( Lilla vän :(

2010-07-25 @ 00:23:40
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0