Even if I say that everything is okay, it really isn't. So believe me when I say: go to hell.

WHAATZAAAAP?!
Jag råkade ta bort "Allmänt"-kategorin när jag skulle byta namn på kategorin, eller något sådant.
Så jag har suttit i någon timme och fixat in alla inlägg i rätt kategori, därför har alla samma datum. Haha, mjau.
Jag såg på en film nyss, på teven.
Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren heter den! Borde kanske ha skrivit titeln på engelska?
Haha, men ändå. Den var bra. Fast inte alls läskig, verkligen inte läskig. Whaat.
När jag såg första filmen (Jag vet vad du gjorde förra sommaren) för något år sedan så blev jag vettskrämd x)
Har nog höjt ribban för skräckfilmer nu. I alla fall, nu ska jag tvätta bort mitt smink och borsta tänderna, sedan ska jag gå och lägga mig.
Ha en bra natt, haha. Gör inget förhastat, som att bli mördad!
That would make me sad. Eller ja, det beror på vem som dör. Ohnoes!
joking.
Godnatt :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0