Go ahead and cry yourself to sleep, and think of how you hate me so bad.

Mahalo!
Humm. Idag vaknade jag ganska sent, awesome.
Steg upp för 20 minuter sedan, så jag vaknade klockan 10.
Jag sitter och laddar ner Elfen Lied! André hjälpte mig att hitta en direct download, för en viss person har blockat piratebay från min dator. Vad elakt, jao.
Anyways så börjar jag bli proffs på det, mhm. Säger vi.
Aja, idag kommer Ahmet hit och vi ska kolla på en film! Thirteen Ghosts heter den. Jag har sett den förut, men den är väldigt bra!
Juste, Jacks flickvän ska stanna här i 2 veckor. Awesome? Ne, jag kan inte somna på kvällarna eftersom de låter... högt. Fast det är mest hon som låter. hm.
"AAAH, Jack! Gerej! sluta, JAAACK"
host.
Jobbigt.

Nu ska jag kolla färdigt andra avsnittet av Elfen Lied och sedan duscha.


Hon är söt.
Fast väldigt, väldigt skum.

Hejdååå.

Forever The Sickest Kids - Believe Me I'm Lying

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0