I thought I wouldn't be able to live even one day without you, But somehow I managed to live on longer than I thought. And now I can't care to worry.

Haha, jag är fortfarande törstig trots att jag drack flera glas mjölk för en liten stund sedan. Vaknade för typ 1 timme sedan eftersom jag och Ahmet stannade uppe till typ 6 - halv 7 och pratade. Vi hade en het diskussion om kakor.
Mums!
Haha, nu blev jag hungrig eftersom jag tänkte på kakor. Ska ner och äta något snart, kanske.
Jag har ingenting att skriva längre, det är inte kul. Så därför tänker jag bara skriva om jag har något ämne värt att prata om. Säger vi.
Haha, för ett tag sedan så pratade jag och André om att jag skulle skaffa en kakblogg. Haha, ja en blogg om kakor.
Jag ska tydligen smaka på en sorts kaka en gång i veckan och ge betyg osv.
Ganska bra idé faktiskt, fast jag vet inte om jag ska göra det x)
Det finns gaybloggar, fjortisbloggar, mammabloggar, pappabloggar, cancerbloggar, storbloggar, modebloggar.. osvosv.
Så varför inte skaffa en kakblogg?
Den kommer säkert bli en succé.
Ohyea. host.
Srsly, jag hostade. Ah.
Men i alla fall så ska jag försöka vakna till och kanske gå ut en stund.
Ha en bra dag, what's left of it.
Baiiiiii.

Three days grace - Never too late

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0