I wanna tell you that I hate you, but I can't. Die mtherfker.

Underbara frågor
Är du beredd? - Ne D:
Ditt namn, personnummer och boende - Sarah, 93-12-16, Deje?
3 närmaste vänner - Latti, Sebbe & Ahmet. hmhm
Om du va rik, skulle du dela med dig då? - Jadå
Vad heter ditt senaste ex? - Öh, Per :]
Din favoritfärg? - Grön
Hur ofta dricker du coca cola? - Jag vågar inte svara
Spenderar du många timmar framför bdb? - Ne
Om du har msn, vad är ditt lösen? - Heeeeeeeeeej 8)
Blir du lätt upphetsad? - Neheeeeeeeee.
Är du kär i din bästa vän? - Nae
Vem loggade in på msn för dig senast? - Jag vet inte o.o
Lyssnar du på musik nu? - Jao
Vilken låt? - Big Bang - Make Love. lol
Är den bra? - Jadå
Har du haft sex ngn gång? - Verkligen inte D:
Vet dina föräldrar det? - Jadå! höhh. o.o
Din rektors namn? - Nils typ
Har du Robert Boxer? - Haha, va?
Äger du en moped? - Nee :D:D
Skriver du dagbok? - Nejdu
Hur fet är du? - När jag gått förbi en person har han/hon åldrats 10 år. Förstår du?
Är Rihanna snyggare än dog? - Say what? Jag är snyggare, pfft.
Använder du boxerkalsonger? - Nej o.o.o
Rakar du dig? - Ahdå.
Vad har du gjort idag? - Badat
Är det fint väder i England? - Soligt med en chans av köttbullar.
Var det här värt att spendera tid på? - Nej, du suger
Tror du jag som gjorde denna hade kul? - Jag tror att du dog, ohnoes!
Skulle du kunna bli min? - Ne, du är för död ]:
Hur lång tid tog detta? - Vet inte.
Ska vi sluta nu? - Noooooooooooooooooooooooooo. /dies
Säg hejdå till mig - Never :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0