I'm too sexy for my love, too sexy for my shirt, so sexy it hurts.

Detta är mitt tredje inlägg idag, har jag fått tillbaka min blogg-gnista? Om jag nu har haft en. Men ja.
Jag gäspar käkarna ur led och sjunger en kärleksballad, pretty awesome dag.
Idag har jag städat mitt rum, visst är jag duktig?
Fixade lite i mitt akvarium också. Fast bara lite. Nu funkar pumpen igen, fast jag måste rengöra på kanten så att den fäster bättre, men jag orkar inte nu. Får fixa det imorgon eller något, för då lär jag ha sovit.
The smile on your face lets me know that you need meeeeeee. *sjunga*
Latti ringde mig innan, hon förgyllde min dag, haha. Blev jätteglad när hon ringde, jag saknar att prata med henne.
Så det var väldigt kul. Vi kunde inte prata länge, men det gör inget.
Har jag berättat att jag avinstallerat mina The sims 2 igen? Ne, tror inte det.
Well, I did. Har tillfälligt tröttnat på det ändå, så what the hell?
Jag bara babblar på, detta inlägget blev väldigt innehållsrikt. I know you like it. Well, actually no I don't.
You love it.
i love it!
we all love it!
heeeheeee.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0