In this context, there's no disrespect, so, when I bust my rhyme, you break your necks.

Haha, jag såg Jawbreakers igår. 
Det var jättemånga konstiga ljudeffekter och den var allmänt skum. Fast jag gillade den, lite x)
Inte lika bra som jag förväntat mig. Men ao.
Såg Jurassic Park I nyss, inte sett den på flera år och tänkte att jag skulle se den.
Ännu en film där människorna blir uppätna! Denna gången av dinosaurier och inte zombievampyrer.
Ska snart se 2an ohja.
Jag tänker avverka hela min filmlista som förövrigt innehåller ~180 filmer.
Uttökat den en hel del sedan du fick den Lattinatti. Mah.
Jag har typ sett 20 av dem eller något, kanske fler x)
Hejdåe.

Black eyed peas - Let's get retarded.
Svartögda ärtor - Låt oss bli efterblivna.

Hahaaaa. Översättningar äger.
host.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0