No one is telling me the speed I should be travelling.

Det finns en litenlitenliten risk att jag inte kommer kunna ha internet, så om jag inte skulle uppdatera bloggen på länge, eller inte vara inne på msn osv. är det pga att jag inte har något internet, hmhm. Då vet ni, jao.
Om ni skulle vilja nå mig kan ni typ ringa mig eller något. Jag lär inte svara på sms eftersom jag inte jag några pengar på min telefon. Riiiiiiiiiiing, de som behöver mitt nummer har det, ni andra... what the hell? läs inte min blogg! go away :c typ.
And now you know. Congratulations, come back another time.
pospos, jak elskar er ente. okok.
<3<3<3<3

Over and out. Duckface.
FYI. Jag är dödligt seriös på den bilden.

hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0