The smile on your face let's me know that you need me, there's a truth in your eyes saying you'll never leave me.

Haha, jag är så ledsen, arg och frustrerad.
Ingenting går bra för mig känns det som. Det kanske inte blir någon lägenhet, måste skaffa jobb först. Haha, awesome?
Yeea.... I don't know.
Jag ska sova snart, fast jag är inte trött. Får förhoppningsvis min månadspeng idag, så jag tänker tröstäta en massa choklad och tycka synd om mig själv.
I kinda deserve it.
Jag vill bara sticka härifrån och börja leva mitt liv, men nejnej, massa krångel här va.
Haha, nej nu ska jag inte klaga. Mitt liv är underbart, jag kan leva det här också.
Ha en bra natt, hejdå.
Jag saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0