There are two sides to me, sometimes i set the evil one free, cause i'm in love with the devil, and she's in love with me.

HE-HE-HE-HEEEEEE.
Så, jag har inte uppdaterat min blogg på länge. Vad synd!
Jak ber om ursekt mina kera vener. påssssss
Idag har Ahmet, Ahm1, Tackar Gud, guldturken, kakdeg, anything! varit här, funneh.
När jag skulle möta honom vid bussen så började det helt plötsligt spöregna (plötsligt och plötsligt, utan mitt godkännande iaf) så praktiskt taget hela jag blev dygnsur. Ganska kul, fick dansa i regnet och det är awesome.
You should try it you boring meniska.
Vi har sett film också, och pratat och litelite mer.. mah.
Vi såg på I Am Legend.
Läskig fast bra. Dumma zombievampyrer som vill äta upp människorna. Fyyfyy! Icke äta människa.
Den var bra, fast den får 3 av 5 jordgubbar eftersom den skrämde livet ur mig vid vissa tillfällen och jag gillade inte slutet särskilt mycket ]:
Vad är det med Dejefolk som gillar att stirra? Huuuhhhhhh.
Jag har fått flera myggbett idag, ohja, ni diggar't.
Nu ska jag fortsätta klia mina myggbet och snart se ytterligare en film. Jawbreaker.
Har velat se den väldigt länge men aldrig kommit på vad den hette. Och så frågade jag Ahm1 och han visste, yeay!
Hejdå alla äpplen. Ha en bra kväll, med eller utan myggor.
Creds till André som kom på Ahm1's smeknamn, aoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0