This is how it hurts when I pretend I don't feel any pain.

Nu är det så att jag inte orkar gå ut trots att det är sol.
Därför tänker jag sitta inne och intala mig själv att jag har ett liv. Ha-ha, very funny.
I have some bad news! Mhm. Min piercing har blivit läskig och håller på att.. växa ut? typ
så jag måste skaffa en ring, eller en hästsko eller något. Sålänge det inte är en stav.
Jag har haft en, men en viss person insisterar på att den inte har min piercing. Men duuu, jag vet att du läser min blogg, din lilla stalker. He-he (inte samma stalker som kopplas ihop med låten utan en annan).
I'm watching you... *Creepy glare*
lolol.
Nej men seriöst, jag behöver den. Så Jåhn, random dude, failungen, du kan väl ta och meddela mig om du hittar min piercing? I need it, och mamma vägrar ge mig pengar så att jag kan köpa en ny.
Jag är ganska så säker på att du har kvar mitt nummer, och jag har inte kvar ditt så.. ja. Tell me if you have it!
Detta låter som en kontakt annons, men aa. Budskapet når fram iaf.
help?
omg, jag låter väldigt.. desperat. men, hm... jag är i desperat behov av min älskade piercing så, nuu!!!!!!
Och nej, jag är inte helt sarkastisk när det gäller detta, men vissa saker.. ja.
höööhhhhh.
I need some sleep.
Men i alla fall, leta upp min piercing så får du en glad Sarah.
Och även om du inte hittar den, så får du ändå en glad Sarah. Vilket är bra, riiiteeee? :D:D
ah, hej. jak elskar dig ente. posssssssssssssss
hi hi
Edit: Jag lekte elit och kopplade ihop min blogg med facebook. Största misstaget ever. Men okay, go ahead!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0