She's wearing a killer smile to kill me.

Heeeeeeeeeeej!
Så, awesome dag. Inget att klaga på, Jack är bra på att döma folk, mhm. Ahmet är underbar. Och Valle gillar vindruvor.
Hihi.
Fast jag har ätit upp alla vindruvor redan ]:
Med hjälp från Valle då. Så nu har jag ballerina och cola kvar, yea!
Jag och Ahmet gick till ica för att köpa cola och jordgubbar, men under tiden som vi var inne på ica så hade personen som sålde jordgubbar slagit igen och dragit därifrån.
Hon kunde ha väntat 5 minuter extra wth!
Filmen var bra btw, fast inte lika läskig som jag mindes den. o.o

Haha, Valle tycker att jag och Ahmet är tillsammans eftersom vi håller varandra i handen. x)
söt, haha.
Alla andra dejtar sin säng, jag har ett öppetförhållande med min.

Juste, ska visa en sak som går såg från Jennifers fb, mwah.
Ett youtubeklipp! mhm



Hejdå alla smultron :3

Four Letter Lie - Feel Like Fame

Kommentarer
Postat av: Nea

Hah ;o Vad coolt klipp!

2010-07-01 @ 22:12:03
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0