I used to be better than good. Now i'm better than the best.

HE-HE-H-E-HEJSAN.
Hur mår ni?! Va, nej alltså. Jag bryr mig inte. Eller jo, kanske. Lite, bara lite.
Idag har jag och Ahm1 tillbringat vår sista dag tillsammans, innan han åker till Bulgarien, på stranden.
Det var kul, vi fick typ gå i en och en halvtimme innan vi kom dit, och under tiden så hann Valle ikapp oss med sin cykel.
Så vi fick bada med honom också. Det var väldigt kul, trots att vi knappt gick ut på det djupa. Blev lite smått läskigt då, haha. Långgrunt ftw!
Det var jättemånga fiskar där, och de var inte blyga heller. Nejnej, de simmar fram mot en och är supernyfikna. Awesome? Nae, mer läskigt.
Fiskar ska vara rädda! Eller ska och ska, de ska inte skrämma sådana som mig genom att simma mot en. Wah!
I alla fall så har vi badat och promenerat största delen av dagen. Men den har varit väldigt rolig och jag ångrar det inte. I liked it!

Nu kommer jag inte träffa Ahm1 på en hel månad. En hel månad!! Jag kommer sakna honom överdrivet mycket.
Jag kommer vara utan min egna personliga stalker. Whaat!
Latti åker till England imorgon också, så jag kommer inte kunna prata med henne, förutom på sms, om hon nu fyller på sin telefon.
Så hur ska jag klara mig utan min bästa vän och min pojkvän?
Jag har svaret! Deppiga filmer och matte/fysik. Och en hel del ballerina och cola.
I'm kinda sad about this. Jag kommer sakna båda grymt mycket.

Det är orättvist!
- Ja, Sarah livet är orättvist.
Men nee, det är ovanligt orättvist. Jag tror att jag blir straffad för något. What have I done?! GOD. I did what you told me, now leave me alone. Pssshhh.
Yea, I totally talked to God. Is that a problem?!
- Sarah, God loves you, and you will go to heaven.
Ahmet.
Hahaha, endast Ahm1 som fattar det.
Och möjligtvis Valentin, fast han läser inte min blogg. Så det finns inget roligt med det.

Vet ni vad? Idag har jag fått flera myggbett. Till och med ett på läppen, ja läppen. På läppen! Seriöst, ofta jag fick ett myggbett på min läpp? Jag kände det inte ens, utan jag tog bara upp handen mot läppen och kände att något satt på den, jag fick panik och tog bort den, och nu är det svullet och obehagligt. Fast det kliar inte, så det är bra.
Så, vad ska jag göra resten av dagen? Troligtvis kolla en film, läsa olika bloggar och sedan sova. Ganska trött i hela kroppen efter att ha gått typ en halv mil.
Och sedan simmat, så ao.
+ Att jag inte sov särskilt mycket inatt.
Så, jaaaa! Blir att sova tidigt så att mitt dygn blir rättvänt igen.

Vill ni veta vilken film jag ska se på? Inte?
Jag säger det ändå!
The sisterhood of the traveling pants 2!
Jag har sett första filmen, två gånger, men aldrig tvåan. Unbelievable. Första filmen var utomordentligt bra, så jag lär nog gilla den senaste också. För det finns väl bara två?
Tror det, fast jag skulle bli glad om det fanns en tredje! Wah.

Men i alla fall, jag har precis skrivit ett inlägg utan någon som helst smiley. *Raderar två*
Visst är jag duktig?
Nu ska jag kolla in filmen och ha en bra dag. Ohdear, det luktar bränt!

Haha, hejdå.

TRUSTcompany - Downfall
<- Den låten är väldigt bra.

Btw, så är du väldigt duktig om du orkade läsa hela inlägget.

Kommentarer
Postat av: Lattoossssss!

Haha, deppa inte sönder alldeles för mycket hunnybunny. Ananrs kommer du bli lika fet som jag kommer bli om typ.. en vecka! Omg.



& uppgifter till bloken har du ;D

2010-07-16 @ 21:52:48
URL: http://laattis.blogg.se/
Postat av: Ahmet 8D

<3 we'll meet again! kommer bara ta...väldigt...lång tid :cc men much love foar jooo 8D! och ska fanimej fixa internet på ngt sätt där borta :T dun wury <3!

2010-07-16 @ 21:57:27
Postat av: Nea

Aw ;o Hata långgrunt shit xD Tar en jävla evighet att ta sig ut och det blir ju aldrig djupare, hah.



Myggbett på läppen är ju unikt ovanligt :/ Scary

2010-07-16 @ 22:11:35
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0