I'd rather forget and not slow down, than gather regret for the things I can't change now.

Allådär!
Jag sitter i min fina fåtölj klockan 20 över 8 på morgonen och är överdrivet hungrig. Ska snart dra ner och äta frukost och sedan ska jag duscha. Duscha bort alla känslor, vaa? Ah, det låter bra.
Jag vet inte vad jag pratar om. Iaf jag har inte sovit något inatt, av en anledning. Jag vågade inte.
Haha, seriöst. Jag såg på en skräckfilm inatt, och nu är jag livrädd för att gå och lägga mig.
Såg på Stay Alive som inte har någonting att göra med sängar och att sova (lite kanske) men ändå. It scared the crap out of me.
Den var seriöst asläskig och jag har fortfarande inte återhämtat mig. Haha, och, när jag såg på den så hörde jag en massa ljud från nedervåningen och jag blev jätterädd. Jag trodde att det var en mördare där nere som hade mördat mamma och Valentin och nu så letade hen efter något på nedervåningen. Så jag bara satt där, rädd som bara den och väntade på att någon skulle komma upp och döda mig. Observera att jag stirrade som ett fån mot trappan medan filmen fortsatte spela, och därför blev jag bara mer och mer rädd.
Does that make sense to you? It does to me, I promise.

Jag vet inte ens varför jag skriver ett blogginlägg, kanske för att jag ville berätta om min hemska skräckupplevelse.
Ska nog berätta vad jag har bestämt också. Fast ne, får se om det fungerar bara. He-he.

Tankar ner (säger man så?) första avsnittet av Heroes nu, det är snart klart. Har sett några få avsnitt av det, och jag gillade det. Fick aldrig se det i början eftersom min mamma inte lät mig sitta uppe klockan 10 (inte säker på om det gick den tiden) på kvällen och se på det, så jag har aldrig sett det bara.
Men nu! Nu ska jag se det, awesome.
Jag har alla Dark Angel-avsnitt också, så det ska jag se också. Yeeaaa.
Många serier som ska ses i sommar.
Alla avsnitt av Vänner, Elfen Lied (nej, jag har fortfarande inte sett klart det), Dark Angel, Heroes, Blood+ och förhoppningsvis Chuck.

Så ja, min sommar är fullbokad, kom åter igen när skolan har börjat. Haha nejdå.
Ska plugga matte och fysik för det mesta (förhoppningsvis).
Har planerat att tvinga Erica & Madu plugga med mig så fort Madu är hemma. Nu är hon i Sri Lanka och har väldigt kul verkar det som. Fick ett vykort från henne för några dagar sedan och hon skrev att hon inte ville åka hem. Så jag gissar på att hon trivs där och inte vill komma tillbaka till tråkiga Sverige.

Vet ni en bra låt?
Jag vet en!
Relient K & Co - Forget And Not Slow Down
Enda anledningen till att jag lyssnar på den är för att den påminner mig om min stalker, och jag saknar honom. Så det är som en tröst. Men den är bra, srsly.

Red - Breathe Into Me
Också bra! Väldigt bra faktiskt. Och denna påminner mig inte om min stalker, utan bara.. Bleach? Idk, random dudes slåss och ena dör. Typ. Haha.

Iaf, detta inlägget har blivit långt, vilket inte var mening. Så.. Ni får ha det bra.
Jag tänker på eeeeeer.

pospos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0