I sit here and smile dear, I smile because I think of you.

He-he, antalet bloggläsare har minskat med 10 från igår till idag. Skillssssss.
Iaf, jag vaknade för någon timme sedan, det var skönt att sova ut, även om jag fortfarande är trött.
Jag har ätit nudlar idag. Det var goeett
Och snart blir det att mumsa i mig en pitsa. Andra pitsan denna veckan. Inte bra, kommer tröttna på det igen. Har redan tröttnat på det. Blir illamående av tanken av smält ost, haha.
Btw, jag har sett typ, 3-4 avsnitt av Heroes och jag förstår nästan inget, blev förvirrad när jag såg det igår. Men vi får se om det klarnar idag eller imorgon, beroende på när jag ser det.
Snusmumriken är borta i 3 dagar, så nu är jag mer ensam. Haahaa, alla lämnar mig, nejdå. Jag ska ut lite senare och gör något, som ni inte får veta. För jag vet inte ens.
Men något ska jag se till att göra. :D
Jag upptäckte att Black Veil Brides finns på Spotify! Awesomeee.
Deras sångare Andy Sixx är mjau!
Ska flasha bild på honom:
Told ya.
Heheheheeeee.
Iaf, ha en bra dag. Hejdå smurfar.
Black Veil Brides - The Mortician's Daughter
(Ursäkta om all text sitter ihop, men jag orkar inte gå in på Internet Explorer och lägga till radhoppningar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0