What can I do?

What.
Stort misstag att dricka cola på kvällen, haha. Jag har varit pigg hela natten, jag är fortfarande pigg!
Har inte kunnat somna. Jag borde inte ha druckit den där colan :(
Men ja, får se till att hålla mig vaken hela dagen och sedan gå och lägga mig på kvällen. Underbart misstag alltså. But it's OK!

Försökte se på en film inatt... vad heter den nu igen? hm. jaa
Friday the 13th (den senaste)
Såg typ 2 bli mördade och sedan tröttnade jag. Den var rent ut sagt tråkig. Fast det är nog bra, eftersom jag skulle bli vettskrämd om det var en riktigt läskig film. Hah.
Såg halva Food Inc också, den var väldigt intressant. Fast den tröttnade jag också på, jag blir uttråkad av filmer väldigt ofta nu för tiden. Praktiskt taget varje film har sina tråkiga stunder, och när det blir för många "stunder" så stänger jag av filmen.
Ohdear. Back on-topic! Visste ni att det innehåller majs i cola? Eller ja, det innehåller inte precis majs, utan de har utvunnit en ingrediens ur majs som de sedan hällt i Coca Colan typ, haha. Ganska skumt faktiskt.
I ketchup finns det också. Jag som älskar ketchup, awdamnit. Majs är inte särskilt gott, har inte kunnat äta majs "ordentligt" sedan jag åt majs i skolan för typ.. 3 år sedan. Det var usch, och jag spydde nästan. Makes no sense for you, but it does to me.
Det var någon konstig konsistens, och jag mår illa bara av tanken. Jag mår illa av mycket nu för tiden.
Ohmy, vad jag klagar.
Ska sluta nu.

Har ni sett House Bunny? Den filmen såg jag inatt också, hela faktiskt. Förutom att jag spolade fram när det blev tråkigt, eftersom jag har sett filmen förut så visste jag ändå vad som hände. Men den är bra!
Sångaren i The All-American Rejects (!!!!!) är med i filmen! Whaa :D
Han är så snygg, och hans röst är att dö för. Omg.
Jag har ingen aning om vad han heter, haha. Men rauwr.
Ska visa mina favoritlåtar med bandet också. I love em'!

Jag har visst börjat bita på naglarna igen, så jag får ta och kleta på det där äckliga nagellacket igen och lida. Hehe. But it's all good. It's gooooood. *Imitera Jim Carrey* (Om du har sett Bruce Den Allsmäktige borde du förstå).

Är det bara jag som är största perfektionisten när det gäller att puplicera mina blogginlägg?
Förutom Nea, men hon är en perfektionist när det gäller allt. Jag vill att allt ska vara på mitt sätt, och om det är fel på något sätt för jag typ... panik, eller något. Jag bara måste ändra det så att det blir "perfekt", inte perfekt perfekt, utan mer... perfekt enligt mig.
I alla fall, jag får typ mini-panik när jag ser att jag har stavat något fel. Då ändrar det på direkten, jag klarar inte av stavfel, meningsfel eller något. (Och nu menar jag inte mina påhittade ord osv.)
När jag har puplicerat ett inlägg ändrar jag det flera gånger innan jag är nöjd, haha.
Får ni någon gång den känslan? Att ni verkligen inte klarar av att låta den där meningen vara helt fel formulerad, eller ordet felstavat, inte ens den där raden du glömde att hoppa över? 
Det är en känsla i bröstet typ, eller, ja. Haha. Den är hemsk. Typ tvångstankar :(
En jobbig känsla är det i alla fall.

Jag skriver "typ" väldigt ofta, loels.
Me no like you.

He-heeee.

The All-American Rejects - Another Heart Calls
 

The All-American Rejects - It Ends Tonight
(min favorit)

The All-American Rejects - Gives You Hell
(haha, vem gillar inte den liksom?)

The All-American Rejects - Change Your Mind amg, kärlek<33

pussssss

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha ^^ Jag är en perfektionist när det gäller allt, maha ^^ jag måste alltid rätta till mina fel ;o Alltid. En felformulerad mening är rena mardrömmen ju!

2010-07-31 @ 19:06:34
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/
Postat av: Sarah!

Thank god! Någon förstår mig x)

2010-07-31 @ 20:00:51
URL: http://professordumbledore.blogg.se/
Postat av: vin

oh dear, fann ordet puplicerat ur texten två gånger, come on girl :)



Publicerat stavas det.



/vin från habbo (hittade bloggen via ditt motto tror jag hihi)

2010-08-11 @ 18:06:56
Postat av: vin

fel av mig, -t hehe :)



/vin

2010-08-11 @ 18:07:53
Postat av: Leanderzainab

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-05-18 @ 10:07:41
URL: http://leanderzainab.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0