Where did I go wrong, I lost a friend, somewhere along in the bitterness.

HOLA!
Vet ni?
Ahm1 kom hit idag också, så igår blev det inte sista dagen och det är väldigt bra.
Vi var inte särskilt aktiva idag som vi var igår utan låg mest i sängen och myste. Båda var väldigt trötta så.
Huh, jag är fortfarande trött.
Jag kommer sakna honom.
Idag ska jag också se på en film, vilken vet jag inte.
Pratade med Latti i telefon för en stund sedan, hon satt på bussen och de hade inte missat tåget. Så det är bra, även om de tog "rätt" buss till fel flygplats. Haha, ibland är Latti så lyckad. Men hon är bäst, och underbar. Saknar henne redan ]:
Kom tillbaka!
Hihih, nejdå. Hon ska till England och ha kul, inte förstöra Sarah! Sitter och håller tummarna för henne i tankarna. Lite jobbigt att skriva ett inlägg med knutna tummar, fast jag kan det nog. Eftersom jag bara använder två fingrar att skriva med. Fast orka.
Varför pratar jag om tummar?! Ah juste. Haha, ska nog försöka undvika att babbla på om ingenting.
Min poäng är att jag saknar Lattinatti, och ah.
Hejdåeeeee.


Evil kitteh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0