You cut me so deep that it didn't even bleed.

YOUR LOVE, YOUR LOVE IS MY DRUG.
Av någon anledning så lyssnar jag på Ke§ha, wahhhh. Den är faktiskt bra. (Your love is my drug alltså o.o)
Idag har jag knappt gjort något.
Jag är slö som bara den och orkar knappt gå. Ansträngande att ens skriva detta, så. Träningsvärk har jag också, från i förrgår, när vi gick länge.
Dear, vad jag klagar. o.o
Okay, så. Jag har sett på en film! The Bounty Hunter, no offence to you who like it, but it sucked real bad.
Den var så tråkig, jag skrattade inte en enda gång! Och det är ganska otroligt för att vara mig, de flesta som känner mig vet att jag skrattar.. ofta.
Men seriöst, ska det inte vara en komedi?
Ne, jag rekommenderar den inte, fast den kanske är bra, om man inte ser den när man knappt kan koncentrera sig. Haha.
Idag skulle jag kolla lägenheter, men ne, har inte orkat. Kanske gör det senare, who knows?
Iaf, nu ska jag fortsätta mysa med min kudde.
byeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0