You dream of wars and I refuse to fight.

Haha, mitt internet försvann en stund, så jag tänkte att jag kunde leka lite. Sminkade mig, och fixade håret. Blev lite, waow.
Nejdå, men jag hade jättetråkigt och visste inte vad jag skulle göra. När jag var klar så kidnappade jag camen och tog lite random bilder. Det var underhållande, särskilt när man kunde sitta och skratta åt vissa bilder.
Och ja, ni ska få se några bilder.
Jag köpte cola innan också, och godis. Fast Mamma och Valentin fick godiset, jag fick colan. Hellre cola än godis liksom. Besides... Allt godis jag valde (chokladen som undantag) innehöll gelatin. Uäh :(
Så, ja.
Sarah ♥ Cola.
sann kärlek. mhm
Iaf, här kommer alla fina bilder på mig. Känner mig otroligt ego nu, men jao. Det förtjänar jag... Säger vi ;)
";)"-smileyn är otroligt skrämmande. Seriöst. Den är lite smått läskig.

Jag har faktiskt ingen aning om vad jag gjorde på den bilden.
Eller det kanske jag gör...

As I said, true love. Hihihih.

Epic-face

I come in peace.
Heheeeeheeeee.

Jak er so snigg.
pospos

Kommentarer
Postat av: Lattiiiiiiiiiiiii

Jak diggar din sista bild, den va sot. Haha :D

2010-07-30 @ 16:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0