And then you lied to the angels, said I stabbed you to death.

Good morning!
Klockan är halv nio och jag är vaken. Heftigt.
Jag har sovit inatt. Det var skönt. Yes it was.
Sebbe verkade ha en bra dag igår, haha. Vill höra detaljerna, fast han sover nu.
När jag fyller 18 ska jag supa mig redlöst full, krasha någon fest och ligga med en random kille jag inte kommer minnas dagen efter. Hihihhi.
Haha, nej jag skämtar. Jag kommer inte göra något av de sakerna! I promise. o.o!
Idag ska jag träffa Madu & Erica i stan. Yeay!
Fast jag vet inte vad vi ska göra, något plugg lär det inte bli i alla fall. x]
Det ska bli roligt att träffa de igen, senast vi sågs var på skolavslutningen.
Jag har saknat mina vänner!
Men det var nog allt. Jag är fortfarande trött, kanske borde gå och lägga mig igen.
Ah, fast ne. Valle sitter vid datorn och spela CS. Vilket betyder: No sleep for Sarah!
Ohdear. Seriöst. Han skriker och ropar och låter när han spelar sitt dumma spel. Jag får lust att slå honom :[
Jag får aldrig sova! Han kan ta och vara tyst och inse att resten av familjen kanske vill sova. Men nejnej. Han är för korkad att inse det. Eller något. fekdrxfs.
Jack tog min sista cola igår. Jag är sur på honom.
Ops, you just got eyts!
Now I leave, oh bye my little apples.

Kommentarer
Postat av: Idarmaria

This is a very good site. Thank you.

2011-02-17 @ 20:29:57
URL: http://idarmaria.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0