F is for friends who do stuff together, U is for you and me, N Is for anywhere anytime at all down here in the deep blue sea. FUN!

Jag har kakor, choklad & cola! Kan det blir bättre? :D
Hihi, ja. Om en speciell person var här. :3
Jag vill träffa honom igen. Det var mysigt sist så, mhm. Yeaao.
Jag åt tacos innan! Det var gott 8]
Mamma skjutsade mig till konsum och så cyklade jag hem med alla "ingredienser". Jack hade varit i stan och orkade inte cykla hem så. Och det var bra, för det är kul att cykla. :]
Sedan lagade jag maten och åååt. Hihi, ganska underbart när ingen annan ska ha. Ensam vegetarian i familjen ftw!
Fast jag blev mätt ganska fort. Sist jag åt det åt jag mycket, men inte nu o.o
Men ändå, ska spara och äta imorgon. Because: I'm awesome!
För en gångs skull så känns det som om mitt liv kommer bli bättre. Det är en bra känsla.
Jag har världens underbaraste vänner som stöttar & älskar mig.
Jag är lycklig. Och det har jag inte varit på länge :3
Yay!
Okej, anyways. Hoppas att ni mår bra! Mina små tulpaner 8]
Hejdå :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0