I be loving you baby.

BAZINGA!
Jag vill ha det avsnittet, men har raderat det. Damnit!
Ingen förstår vad jag pratar om, men jag kommer inte ihåg avsnittet eller serien. Blev kortslutning! ]:
Hah, André hade en rolig konversation på habbo innan x)
Sheldon cooper. omfglolmaoroflcopterinthacup.
Vet inte.
Haha random kommer in i mitt rum på habbo:

Han: Vilket böögrum
André: Vrf?
Han: BÖÖGRUM
André: det är inte mitt
Han: nä men vrf är du i ett böögrum?
BÖÖG
André: Katt?
Han: nä jag är inte kååt din BÖÖG
Random kommer in i mitt rum på habbo:
Han: Vilket böögrum
André: Vrf?
Han: BÖÖGRUM
André: det är inte mitt
Han: nä men vrf är du i ett böögrum?
BÖÖG
André: Katt?
Han: nä jag är inte kååt din BÖÖG

Hahah, kul :(

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0