I haven't lost anything, I've only lost my mind.

Blargh! Klockan är kvart över åtta och jag är vaken.
Men är jag pigg? Vava?
Ja, det är jag!
Jag har sovit lite inatt. Så jag är glader!
Nu ska jag duscha och sedan spendera tiden på något sätt.
Hm.
Min buss går kvart i elva, och jag är där typ halv tolv.
I skolan alltså. o.o
Frågan är vad jag ska göra under tiden.
Ska till kuratorn klockan tvåhåhåhåhhå.
Yeah!
Sedan ska jag träffa Ahmet 8]
Yay!
Okej, jag har inget mer att skriva.
Hejdå alla strumpor.

Kommentarer
Postat av: Antoniosophie

I am very excited to see this site. Universal design and accessibility. Congratulations!

2011-11-06 @ 17:18:23
URL: http://antoniosophie.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0