If I go crazy then will you still call me Superman?

Awdamnit. Jag kan inte sooomna. Inte bra alltså.
Ska försöka få lite sömn i alla fall.
Fast jag ska stiga upp klockan 12 så det lär inte bli särskilt mycket sömn, hah.
Ska till Ahmet och se på film idaaaag.
Jag ser fram emot det!
50 first dates ska vi se. Haha, fast jag har sett den flera gånger. Men den är så bra! Och rolig, och ja.
Jag börjar få ont i huvudet nu, vad underbart. Ska nog försöka somna om igen.
Hey! Sebbe fyller år idag, grattis till honom 8)

Kommentarer
Postat av: Lattos!

Har du det roligt?

IHIHIHIHIHIIH, Jak skratter fint.

2010-06-23 @ 20:29:34
Postat av: Sarah! 8)

Jaaaa.

Hihihihih!

2010-06-23 @ 21:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0