I'm boooored.

45 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!
1. Det första du tvättar i duschen? My hair!
2. Gillar du kaffe? Njae
3. Hur mår du just NU? Jag är lite trött och har tråkigt!
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? Q 8]
5. Berätta om din senaste dröm? Zombies kanske? Wth, jag kommer inte ihåg D:
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Jadå.
7. Vad vill du ha just nu? Sömn
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Vet faktiskt inte x]
9. Biter du i din glass eller slickar du på den? Jag slickar&suger. o_o
10. Använder du smileys? Jao
11. Har du träffat någon kändis? Mhm
12. Gillar du keso? Ja 8]
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Darin - Sail the ocean. <- lol! D:
14. Hur många länder har du besökt? 3 tror jag 8]
15. Är dina föräldrar stränga? Ne
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Hellre det än mount everest. o.o
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Sisi!
18. Brukar du hyra film? Nope
19. Var kommer du vara på lördag? Vet inte 8)
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll in? Jag brydde mig inte, men ja. o.o
22. Vad åt du till lunch? Inget! Har varit illamående hela dagen typ.
23. Har du lockigt hår? Inte särskilt
24. När grät du senast? Kommer inte ihåg 8)
25. har du gått in i en vägg någon gång? Flera gånger. ]:
26. Favoritårstid? Våren :3
27. Vem höll du senast i handen? John.
28. Sover du med TVn på? Nej
29. Tycker du att du är gammal? Haha, nej
30. Är du mörkrädd? Mycket!
31. Gillar du ditt liv just nu? Haha, ja. Faktiskt 8)
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Nej, haha
33. Har du bra syn? Enligt mig, ja. Enligt optikern, nej.
34. Var är dina föräldrar just nu? Mamma på nedervåningen. Pappa på något random ställe!
35. Vad har du på dig just nu? Jeans&Linne. + Underkläder och strumpor. o.o
36. Vad var det senaste du köpte? Leggings!
37. Hatar du mer än 3 personer? Hm, kanske.
38. Använder du sushipinnar? Haha, nej. Vet inte hur man gör D:
40. Äger du ett vapen? Ah, under min säng.
41. Gillar du ditt hår? Ibland.
42. Gillar du dig själv? Jag älskar mig själv.
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Ingen.
44. Hur ofta använder du MSN? Hela tiden typ.
45. Vem prata du med senast på MSN? Nea, Sebbe, Latti & Ah.
45 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!
1. Det första du tvättar i duschen? My hair!
2. Gillar du kaffe? Njae
3. Hur mår du just NU? Jag är lite trött och har tråkigt!
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? Q 8]
5. Berätta om din senaste dröm? Zombies kanske? Wth, jag kommer inte ihåg D:
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Jadå.
7. Vad vill du ha just nu? Sömn
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Vet faktiskt inte x]
9. Biter du i din glass eller slickar du på den? Jag slickar&suger. o_o
10. Använder du smileys? Jao
11. Har du träffat någon kändis? Mhm
12. Gillar du keso? Ja 8]
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Darin - Sail the ocean. <- lol! D:
14. Hur många länder har du besökt? 3 tror jag 8]
15. Är dina föräldrar stränga? Ne
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Hellre det än mount everest. o.o
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Sisi!
18. Brukar du hyra film? Nope
19. Var kommer du vara på lördag? Vet inte 8)
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll in? Jag brydde mig inte, men ja. o.o
22. Vad åt du till lunch? Inget! Har varit illamående hela dagen typ.
23. Har du lockigt hår? Inte särskilt
24. När grät du senast? Kommer inte ihåg 8)
25. har du gått in i en vägg någon gång? Flera gånger. ]:
26. Favoritårstid? Våren :3
27. Vem höll du senast i handen? John.
28. Sover du med TVn på? Nej
29. Tycker du att du är gammal? Haha, nej
30. Är du mörkrädd? Mycket!
31. Gillar du ditt liv just nu? Haha, ja. Faktiskt 8)
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Nej, haha
33. Har du bra syn? Enligt mig, ja. Enligt optikern, nej.
34. Var är dina föräldrar just nu? Mamma på nedervåningen. Pappa på något random ställe!
35. Vad har du på dig just nu? Jeans&Linne. + Underkläder och strumpor. o.o
36. Vad var det senaste du köpte? Leggings!
37. Hatar du mer än 3 personer? Hm, kanske.
38. Använder du sushipinnar? Haha, nej. Vet inte hur man gör D:
40. Äger du ett vapen? Ah, under min säng.
41. Gillar du ditt hår? Ibland.
42. Gillar du dig själv? Jag älskar mig själv.
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Ingen.
44. Hur ofta använder du MSN? Hela tiden typ.
45. Vem prata du med senast på MSN? Nea, Sebbe, Latti & Ah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0