I'm cutting trying to picture your black broken heart. Love is not like anything, especially a fucking knife.

Whaddup peaches?
Hemma nuuuu. Haha, bussen som går klockan 14:00 slutade gå förra veckan så jag fick ta bussen som gick 16:15, fast det gjorde inte särskilt mycket. Vi hann se klart på filmen och tog oss till busstationen utan problem innan min buss kom! Yeay.
Oh sweet lemonade.
Nejmen.
Det var en bra dag, trots... tystnaden. o.o
Jag var trött, så jag skyller på det! :D:D
Men seriöst. Jag har sovit typ 2 timmar idag/inatt. Så, who can blame me o.o?
- God.
Ohdear. God does not exist!
And... and... who ducking cares?! Huhuhhu?
Vava.
Okej, jag ska nog gå och lägga mig snart. Jag är lika trött som en utslagen pensionär gående på sömnpiller. Hihi.
Nightynighty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0