I'm not crazy because I take the right pills, every day.

Hurra du lever! Pang du är död.
Now... The moment you've all been waiting for... *Trumvirvel*
Har ni någon gång undrat vem som skulle vinna i en fajt mellan en katt och en orm? Well, nu har ni chansen att få reda på det!
Så häftigt!


There, vem trodde ni skulle vinna? ;)
Mwaha!

So, försökte spela the sims innan. Men spelet krashade :(
Så jag installerade en patch. Men nejnej. Det funkade inte. Så jag fick installera det igen. Och nu blev det klart! Orkar inte starta det, mamma kommer väcka mig om 9 minuter. Så då ska jag upp! Idag tänker jag inte somna.
Problemet är att jag inte har någon cola som kan hålla mig vaken, så jag kommer väl somna. Hoppas inte det :(
Prov idag också! Undrar hur det kommer gå.
Det kommer säkert gå jättebra för mig! För jag är så himla smart!!!!!! *hooooost*



Hejdå alla kaniner!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Först trodde jag att katten skulle vinna sen ångrade jag mig och trodde att ormen skulle göra det och sen ångrade jag mig igen xD. Katten fick dåligt samvete, aw :( Eller det verkade som det ;o

2010-06-02 @ 21:24:47
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/
Postat av: Sarah! 8)

Haha, katten hade ninjaskills! :D

2010-06-02 @ 22:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0