My hands are at your throat and I think I hate you.

First of all.
André dog innan och nu måste vi koka honom.
KIF André!
Second of all.
Jag vill köpa mina turkosa/ljusblåa leggings för att dem är fiiiinaa!
Third of all.
Jag vill inte göra det ensam därför gör jag det inte.
Jag måste ringa till någon socialsekreterare bara för att liksom.
Nej men. Dumma mig som missade deras samtal. Uffffffffffffff.
Mamma slog sitt rekord idag, nej inte grattis.
Man ska säga "FFFFFFFFFUUUUUUUUUU" för det är icke bra!
Jag vill träffa en speciell person, för att personen är en tomat.
Nej mer än en tomat.
En... plomat.
Ah, en plomat.
Men det tänker vi ignorera.
För jag kommer aldrig att få träffa plomaten.
Så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0