My scars have never healed.

Hallåe! Jag kan inte somna. Min dygns-rytm är förstörd återigen. Inte bra.
Jag pratar med Nea & André. André kan inte heller somna.
Nea vill nog bara inte sova x)
Hon hade tagit finaste bilderna på soluppgången hos henne! Det var fiint!
Ni ska få se på två av bilderna!
Hihi.
Kolla vad fint!
Jag gillar färgen på den x)
Rosa! Hah :c
Denna gillar jag mest :3
Finfint.
Här har ni Neas blogg -> *Poke* <- Där alltså. o.o Där ska du trycka. 8]
Eller på hennes namn där uppe. o.o.o.o.o
Hiihih. 8)
Hon tar finfina bilder och jag gillar hennes blogg. :3

Kommentarer
Postat av: Nea

Yey me =) Och tack ^^ Jag gillar din blogg också =)

2010-06-22 @ 13:18:20
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0