Started thinking about kissing you.

Njaaaaeh.
Jag bara installerar the sims 2 och leker awesome.
Man kan alltid låtsas!
Jag ser ut som en uppblåsbar tulpan med fjädrar!
I know, awesome riiiiite? :D:D
Mina nedladdningar till The sims 2 har blivit förstörda för att Valle förstörde!! Jag är sur på honom, men jag tänker inte slå honom som André sa. :(
Han kommer slå tillbaka o.o


Observera att bilden är helt nytagen. Fail, och mitt linne är egentligen ljusblått.
Vet inte vad det är som är fel med camen :(

o_o
Kan någon förklara varför min banan luktade som soja?! :(
Blev påmind om sushi-lukten bara för det D:
Iiiiingen trevlig doft. o_o
I like died!

Uff!

Hejdå!

Ne-Yo - Over My Head.
Den är bra!


And I was like: *Sniff* Smell my hand.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Den låten var bra! Det värsta är att den inte finns på Spotify :( Blä

2010-06-01 @ 22:09:44
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/
Postat av: Anonym

I know! Blev lite småledsen över att den inte finns på Spotify :(

2010-06-02 @ 00:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0