Sugar on the trampoline.

Men hejsan!
Sitter i skolan, yey?
Yey!
Väntar på att Erica&Madu ska bli klara med sina prov. Bara för att de får extra tid :(
Jag blev klar bland de första, så jag behöver ingen extra tid! Moha. *Proud*
Provet gick ju bara såååå bra. De kommer säkert uppfinna ett nytt betyg bara för mig. För dem vanliga betygen räcker inte för att märka min intelligens inom fysik.
Självklart så ber man Sir.Lancelot att springa! D:
Han kan ju inte bara traska över och se om han trillar i vallgraven eller inte, wth. o.o
Spriiiiiiiiiiiing!!!!
Vilken korkad sak han var då :(

Ooh, just det!
Idag listade jag ut att fjortisar gillar att prata om solbrännor. Eller kanske tjejer generellt. o.o
"Ååååh, jag vill också bli brun, men jag blir bara röd. *Sadface*"
"Jaaa, jag vill bli lika brun som dig Greta!"
"Men asså. Jag blir ju bara gul. Eller ja, först röd sedan blir jag gul. Det är inte kul!!"
And I was like: Shut up!
Men seriöst. En solbränna är inte särskilt viktig. Man behöver inte diskutera det.
Konstatera bara att du är blek/röd/gul/brun/lila/grön och kom över det! Det behöver inte bli ett enda stort samtalsämne, lol x)

Jag är trött och har ingen cola. Rolig ser jag ut också. Fixade håret i natt för att jag hade tråkigt så nu ser jag ut som ett retard :)

That's all!

Heeejdå!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag är blek ;o och jag vet varför, maha.

2010-06-02 @ 21:27:25
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/
Postat av: Sarah! 8)

Haha, jag med!

Solasola? 8)

2010-06-02 @ 22:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0