Until the day I die.

Det är dåligt väder och jag har ingen sommarlovskänsla.
Inte bra.
Vi hade lekar i klassrummet, och pratade.
Skolavslutningen var kul, de uppträdde i aulan och efteråt så tog vi ett klasskort. 
Jag vet inte vad jag ska säga.
Jag trampade på en fjortis fötter i bussen, hon blev sur. x]
Min balans alltså<3
Jag Madu&Erica bestämde oss för att äta på Mcdonalds, för vi ville ha muffins. x]
Så vi åt där, jag träffade Emelie.
Shiit vad hon har förändrats.
Jag vet inte om det är bra eller inte, men. Hon får ju vara som hon vill.
Uff.
Jag köpte ett par turkosa leggings, och ett par ljusgröna/turkosa leggings!
En läppglans i form av en discokula köpte jag också. Den luktade gott. Snacka om onödigt köp. D:
Men anyways. När jag kom hem somnade jag och sov till klockan 9 tror jag. Sedan kunde jag inte somna på natten utan var uppe till 7. 
Fast jag gick och la mig 5!
Så, jao.
Nej, nu har jag inget mer att skriva.
Alla människor är osociala och jag har inget att göra.

Jag gjorde en familj på the sims 2.
Den bestod av ett gift par.
De fick ett barn som de senare grillade och åt. o_o
Kannibaler!
Efter det så dog kvinnan utav en flugattack och mannen av en satelit som mosade honom när han tittade på stjärnorna. Yay!
Det var som en liten hämnd :3

På tre dagar har jag ätit:
  • 6 smörgåsar.
  • En chokladmuffin
  • En damsugare. o.o 
  • 7 vitlöksbröd.
Jag måste äta mer, omg.
But I'm not hungry!

Ja, hejdå. Ha en bra dag, eller resten av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0