You can't turn around and say good-bye.

Hej!
Haha, jag somnade klockan 11 idag. Sedan sov jag till 8. Så jag sov länge :]
Fast det var skönt. Trots att mitt dygn är helt felvänt. Ska försöka att dygna idag, fast jag lär nog faila.
Men det hoppas vi inte på!
Latti skickar Vänner till mig. Vi har kommit till 3:e säsongen. Jag tror att det är typ 10 stycken, så vi har en hel del kvar att skicka 8)
Fast vi har skills och skickar via skype så det går ganska fort!
Sedan ska hon ladda ner Buffy the vampire slayer åt mig! Jag älskar den serien.
Angel är såååå snygg. Det måste ni erkänna, haha. Sett honom i serien Bones? Han är med där i alla fall.
Fast jag gillar honom mer i Buffy. Mestadels för att han är en vampyr. Och vampyrer är awesome!
Nu ska jag fortsätta med det jag gör.
Hoppas att ni hade en bra midsommar.
Hejdå!
Det där är nog den sötaste missebilden jag sett på länge. Aaaw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0