You are the only one.

Latti:  I'm a ninja.
Sarah: No your not.
Latti; Well.. did you see me do that?
Sarah: Yes
Latti: Oh...
Jag har precis sett första avsnittet av Elfen Lied. Det var väldigt bra! Seriöst, första animen där jag faktiskt tyckte om första avsnittet mycket. Awesome.
Haha. Har inte så mycket mer att skriva.
Det är drygt att vakna klockan åtta på morgonen. Aldrig någon jag kan prata med, så jag får roa mig med olika saker. Typ Elfen Lied, lol.
Anyways.
Andrés version.
|
V

Latti:  I'm a ninja.
Sarah: No you're not.
Latti; Well.. did you see me do that?
Sarah: Yes
Latti: Oh...


Haha, kolla vilken söt missemjau!

Big Bang - Make Love
De var tydligen japanska, där ser man.
/dies

Bai. ٩(•̮̮̃•̃)۶

Kommentarer
Postat av: Latti! :D

Jag gillar nte Andrés version. ]:

2010-07-01 @ 19:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0