Enough for a night or good for a dream?

YO!
Whaddup pumpkins?!
Ulquiorra aka snubben med gröna ögon vill säkert ha mina kakor nu.. Mums!
Jag köpte kakor & naturgodis!
Vad nyttig jag är.
Har varit i stan och letat avslutnings-kläder.
Jag hittade en klänning som tur var! För kjolen jag tänkte köpa var försvunnen o.o
Först hade jag tankar om att köpa en Musse Pigg tröja. Men den såg bara konstig ut, haha!
Jag köpte snyggaste bh'n också som du aldrig kommer att få se! :egd
Men, ah.
Jag tänker inte prata om kläder. o.o
No I won't!
Det är ganska ensamt att gå på stan själv. JaO
Hejdå..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gå ensam på stan = (N) :( Man vill ju ha lite smakråd. Men jag är så kräsen så det är inte så kul för de jag går med xD

2010-06-10 @ 16:45:28
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0