We are the living and dying.

Jag har cola, sällskap. Åtminstonde för ett tag, och... Och! Friends 8)
3 avsnitt att gå igenom inatt, yeah!
Kuratorn bytte tid så jag ska dit på torsdag istället. Woho!
Jag hade precis gjort mig i ordning när hon smsade och sa att hon inte kunde komma!
Schmidigt!
Sebbe skickade en massa The Used låtar till mig idag så jag är glader! Nu har jag ny musik till min iPod. yeay!
Alltså, det känns som om min blogg blir tråkigare och tråkigare D:
Har ingenting som är värt att skriva längre. hm.
Det kanske försvinner snart. Who knows?
Myellow.
Hejdå alla små... Tulpaner! 8]
The Used - Tunnel <3 Mrawr!
[Youtube ftw!]

Kommentarer
Postat av: Nea

Spotify is the shit juh :( xD Hah. Dessutom känner jag att jag bloggar mindre jag också ;o

2010-06-16 @ 16:27:55
URL: http://alltidperfektionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0