We made the same mistakes, mistakes like friends do.

Va, alltså. Nej jag är inte alls trött.
Sitter i klänning och... inte så mycket mer.
Försöker att inte somna i min älskade stol.
Lyckas jag?
Ja, än så länge skriver jag. Yehey.
You know what? Det regnade inatt och nu börjar vattnet på marken försvinna. Vad braigt.
Haha, när jag såg det i morse så insåg jag att jag var tvungen att ha en tröja på mig. Eller något, i alla fall på morgonen när jag ska till bussen.
För vem vill cykla i kylan? I don't! :(
Ahhahahaha. Finne under näsan, vad najsigt.
Efter avslutningen så ska jag, Erica & Madu gå och äta någonstans! Vart vet jag inte, jag vet bara att vi ska göra det :D
Som vi gjorde innan jullovet.
Det börjar bli en tradition, ftw.
Ftw = fuck the wat <- källa: Ahmet
Hahah, fattar ni? Kuuuul.
Jag asgarvar åt det, lol ]:
Jag är nog lite föör trött.
Men nejnej. Droga cola is yeah.
Men ja, vad roligt då. Väldigt kul, ja kulkulkul.
Okej, nej.
Heejdåååååå ärtor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0