Why cant you leave me now and why do I rhyme with soup?

STAY TONIGHT, AND FIGHT THE BREAK OF DAWN. COME TOMORROW, TOMORROW I'LL BE GOOOOOOOONEEE, GOOOOOOOOONEEEEEE.
SAVE TONIGHT!

Idag dog jag flera gånger! Allt vara bara så awkward. Inget leg med mig, mamma hittade inte passet. Jag fick vara med Ahmet och hans kompisar. Ganska kul, men det var pinsamt! D:
Bara för att Erica inte kunde komma ):
"Sarah Facebook" pfft, jag heter Per och är 40 år! :(
Trodde att jag skulle dö, seriously.
Och jag dog.

Jag åkte hem och då cyklade jag och köpte ingredienser till tacos samtidigt som jag pratade i telefon med Latti 8)
Hon hjälpte mig att räkna. Var för lat. :(
Inte min dag idag alltså!

Haha, just det. Det kanske inte är så kul men jag tyckte det. När jag åkte till Karlstad hade busschauffören dörren öppen, och när jag åkte tillbaka hade busschauffören dörren öppen. Fast på bussen hem så gick dörren inte att stänga. Så busschauffören (som ovanligt nog var glad) kom med ett glatt:
Jaaa, nu är det så att dörren inte går att stänga. Så nu vet ni det! :D
Sedan kunde man inte trycka på stoppknapparna xD
Så han fick meddela det också! Lika glatt då med.
Vi fick ropa när vi skulle av, haha. Kul.

Har inget mer att säga förutom att Rebecca målar manga så otroligt bra!
Nu ska jag beklaga mig över min dag, haha nej men.
Har varit konstig hela dagen idag. Typ sagt random meningar & börjat sjunga. Det är inte normalt!



Haha!

Hejdå alla mina små krakar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0