Your finger on the trigger.

Omg, jag har den senaste och sista Vargbröder!
Den är såå bra, har läst 3 kapitel än så länge. And ja.
Lånade den före Madu så hon är eegd. typ.
Ska låna den över sommaren så hon får låna den. Vad snäll jag är. Ja, jag vet. Snällare än din mamma.
Omg, mitt andra "din mamma" skämt. :(

Åh, minnen!
Jag&Valle hos Hanna i vintras.


Hanna&en av hennes katter.
Tror det är Godis, lol.
Hon bara: I'm gonna eat you now.
Hanna är min syster för er som inte vet. Klantskallar! :(:(


Jag, Milla & Linda.
Våra ballonger äger dig.


I'm like: Omg. take that camera away from my face.
lol. retard.

Vet inte varför jag lade upp så många bilder. Hittade en och så bara fortsatte det, halp!
Ska göra mig iordning för Adept nu! Tänkte ta bussen kvart över fyra.
Men får fråga Erica när de kommer tillbaka från utflykten. Mhm.

Hejdå. Dö inte.
Eller jo, du, ja du. Du kan dö. Gör oss alla en tjänst och avfyra skottet. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag heter Louise och jag ska dö.

Hoppa framför x2000



Latti&Sarah; YAY Klappa händerna

2010-06-04 @ 14:25:30
Postat av: Sarah! 8)

Hahah, ofta du tog åt dig Lolle!

2010-06-05 @ 00:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0