Finger on the trigger to my dear Juliet

Klockan är kvart över ett nu och jag kan inte somna. Ska upp om ca fyra timmar, yey.
Jag vet faktiskt inte om jag klarar av att stiga upp imorgon >.>
Måste hämta en massa böcker så att jag kan plugga under lovet, och sedan ska jag vara med John efter skolan. Jag vill sova! Dumma, dumma allt! D:
It should die. Eller något, men seriöst, give me some sleep? :]
Funderar allvarligt på att skippa skolan imorgon om jag blir för trött och sova ut, sen kan jag åka till skolan, hämta mina skolböcker och vara hos John. Det låter mer lockande än det andra, för torsdagar är så himla jobbiga så det är inte sant. Någon som röstar för skippningen?
*Räcka upp handen*
Några fler röster?
Nej?
Case closed!
No school.
öh, nej. får se hur det blir. Jag tycker att John ska svara mig på msn så att jag slipper vara sömnlös ensam :]

Godnatt till er alla, sov gott. För det kommer inte jag göra :D

Hejdå!

Escape The Fate - Not Good Enough For Truth In Cliche


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0