A b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z å ä ö!

Nu åker datorn in i hyllan. No more dator for me!

- Haha, och det kommer ju fungera. Du kommer inte klara dig en dag utan datorn! Säger en Nisse och småskrattar.
-
Joho, det kommer jag visst! Säger Tomten och försöker se bestämd ut.
- Bevisa det! Säger Nissen och skrattar ännu högre. Några fler nissar stämmer in i skrattet.
*T
omten stänger av datorn och slänger in den i garderoben*

Srsly, ska försöka. Vad jag ska göra utan datorn har jag ingen aning om! Vi får se.

Jag är inte sur på dig, jag ville bara inte prata om det.

Hejdå alla nissar! Ha en bra dag :D

Kommentarer
Postat av: MEN NEJ!!!!!

Du måste ändå fortsätta uppdatera minst 3 gånger per dag! Annars blir inte Latti glad. ]:

2010-05-02 @ 22:06:32
Postat av: Sarah!

Höhö :3

2010-05-02 @ 23:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0