And will you tell all your friends, you've got your gun to my head.

Hallåe!
Ska plugga matte nu, för det är så kul!!!!1111one
Jag somnade till slut, men det tog sin tid. Låg uppe i någon timme till, sedan somnade jag. Mwehe.
Drömde om zombies som försökte döda mig. Sedan färgade alla zombies håret rosa och blev normala igen :(
Det var en väldigt konstig dröm ska ni veta!
Jag är ganska trött.

Jo, just det! Någon som sett vädret? Här är det dåligt väder :D
I was right! Så nu blir det mattemattematte.
Höh.

Kommer avlida under det nationella provet, I know it!
Kommer få underkänt och läsa om matte B :3
Vilket jag vill för har missat det mesta. Men jag ska göra mitt bästa och råplugga idag och imorgon.
*Hoppas på dåligt väder*

Ha så kul alla paprikor, tomater, nissar och resten av alla påhittade varelser.
Bli inte uppätna!

Taking back sunday - Cute without the E.
Tror jag redan har visat den låten, men för längesedan!
Ni får en repris, för den låten är bra.
Eller som jag säger det bandet. lol
Enda som fattar är Sebbe :[

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0