Crucified by love.

Nu tänker jag ägna ett HELT inlägg om hh! ... typ.
För några dagar sedan fick Andreas för sig att samla ihop ett gäng med personer och bojkotta Kim!
Så. Vi började som ~ 4 Bh-tomtar och snart var vi 11! Vi försökte få honom att byta kläder! And... You know what? We made it!
Ska visa några bilder :D


Här har vi en! Mwaha, snygga eller hur? :D
Jag är den blå o.o!


Här är alla tomtar på en gång! Rawr. I'm still blue.


Här har vi :-Sluggo-: Jag tror han heter så. :(
Kim iaf!
Fast han har bytt stil nu, till en kanin. Fast jag har ingen bild på det.

Nooow, alla careface ungar!
Skaffade en superduperhemlig blogg innan, bara för mina tankar!
Och klagomål

Hejdå Tomater! Och i vissa fall... Paprikor! Omh!
 
- Seriöst?! Säger en Nisse och låter förskräckt.
- SERIÖST! Svarar Tomten och skrattar elakt.
- Du använde Ordet! Alla Nissar backar bakåt, och stirrar på Tomten.
- MWAHAHA, paprika!!!!!!!! Ropar Tomten ut.

Okej, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0