Don’t trust a hoe, never trust a hoe, won’t trust a hoe.

Haha, färgat hår, och nu är jag en sur filur!
Eller något, jag är inte direkt sur. Bara besviken :)
Inte på håret, lol. ._.

Mitt hår blev typ svart, eller väldigt mörkt!
Jag tycker att det ser svart ut, men Valle tycker att det ser brunt ut, haha.
Kan visa en bild, men det syns knappt. Och jag ser fail ut :33333
lol
haha.



nawt nice1
nono, nawt nice.
ser fail ut, lol
i'm not using shiiiiiiiiiift
.3

haah, hejdå.
ska... göra något.


eat pie1


Kommentarer
Postat av: Latti!

Wow.. man ser! haha, nej men du blev fin. ^^

2010-05-26 @ 13:15:49
Postat av: Sarah! :D

Jag tycker att jag ser ut som en osminkad... kines! Eller något, haha ):

2010-05-26 @ 14:58:21
URL: http://professordumbledore.blogg.se/
Postat av: Anonym

Njet! Haha, vadå kines. x)

Använd mascara! Då ser dina ögon större ut!

2010-05-26 @ 22:14:51
Postat av: Sarah! :D

Jag använde det! ]:

That's the problem xD

Det syntes bara inte i ljuset, haha. :(

2010-05-26 @ 23:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0