Everybody dance now!

Här är jag!
Jag ska se en film på datorn, så medans den laddar tänkte jag blogga lite.
Terror/Nightmare on Elm Street ska jag se. Jag vet inte om det är Terror eller Nightmare o.ô
Höh.
Anyways.
Jag gillar inte detta. Jag orkar inte. Men jag ska försöka.

Haha, länken jag visade. "If slaughterhouses had glass walls everyone would be vegetarian".
Den har spridit sig! mwaha. Eller ja, spridit sig vet jag inte men... Lolle&Latti har lagt upp den på sina bloggar.
Om någon ser den länken utan att tycka att det är hemskt... Ja, då... !
Och ja, jag är vegetarian.

Ofta jag byter ämne. Jag borde inte ens blogga!

När jag mår dåligt stöter jag bort de jag älskar. Jag vill inte prata om det, och inte heller bli påmind. Så ha tålamod, eller något.

Btw, den där serien Dollhouse som går på Tv4000 är väldigt bra, även om jag bara sett ett avsnitt.
Av någon anledning så trodde jag först det handlade om vampyrer, lol. Men det gör den inte! Höhö.

Nu börjar filmen. Hejdå alla nissar.


Kommentarer
Postat av: LATTI :3

Den filmen ska spridas mycket 8)



saknar dig & förresten har du skrivit Lolla istället för Lolle x)

2010-05-05 @ 15:34:56
Postat av: Sarah!

Haha, oj. Ska byta! xD



Saknar dig med Latti :3

2010-05-05 @ 17:53:44
Postat av: Comonlight11r

Follow your dreams, you can reach your goals.

2011-05-27 @ 11:39:52
URL: http://comonlight11r.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0