Hello! Is this Life?

Tänkte bara skriva ett litet inlägg innan jag gör mig i ordning. Ska följa med mamma till Willys!
Erica&Madu ringde till mig innan, mamma svarade. Såhär löd samtalet:

Mamma: Hej! Ah, vänta hon kommer här. *Sträcka telefonen till Sarah*
Sarah: Va? Vem är det?
Mamma: Erica Mados
Sarah: Nej, jag vill inte prata D:
Mamma: Varför inte?
Sarah: Jag vet inte vem det är!
Erica i luren till mamma: Det är Erica OCH Madu *Betona varje ord*
Mamma: Men, Sarah. Det är Erica och Madu!
Sarah: Jaaaahaaa, varför sa du inte det? Jag trodde du sa Erica Mados.

Mamma och jag skrattade åt det jättelänge x)
Vilken fin humor? Rite?

Tänker spendera dagen med film!

Nu ska jag till sjukhuset också för att ta en massa prover någon dag o_o?!
Jag vill inte, är livrädd för sprutor. Och jag är ganska så säker på att en elak sjuksköterska kommer ta spruta på mig. Uuuh o.o
Halp!

*Nissarna kommer till undsättning* DAMDAMDAMDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Hejdå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111111oneoneoneOneoNEONE


Kommentarer
Postat av: L

HEJDÅ!!!!!!ettoneoneone

2010-05-07 @ 16:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0