I like your hair. Who does your hair? I wanna go there, pshyeah!

That's retarded.
Haha. Visste ni att det är ett psykotiskt beteende att klockan 00:20 gå ner till köket och göra varm chokladmjölk?
Det visste inte jag, men tydligen så är det det! Och eftersom jag är personen som gjorde det måste ju jag vara en psykopat! En hjärntvättad psykopat! :D
I like it!
Ska inte sova i natt. Kommer inte kunna, och jag vill inte heller. Jag tänker klara det.
Måste klara det, för jag ska till kuratorn idag!
Det kommer vara sååå hemskt tbh.
It's time to lie! Nej men. Får se vad som händer.

Haha, kanske bloggar mer sen. Får se, godnatt alla :3

Scotty Vanity - I Like Your Hair.
Det är en udda låt, som inte kommer gillas av alla.
Fast vem vet, ni kanske har sådan musiksmak. o_o
Det enda jag vet är att han gillar ditt hår! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0